kaviarochkladdkaka

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Hej hopp!

Av kaviarochkladdkaka - 13 mars 2010 18:03

Nu sitter jag här och äter mitt underbara godis från mitt påskägg. Yummy! Jag vet att det är lite tidigt men jag kunde inte låta bli att äta...    

Idag har jag chillat med Harriet! Vi gjorde flera test från KP-tidningen! Här är ett snabbtest där du kan kolla vad som kommer att hända dig!:

Vad stämmer in på dig idag?

1. Jag har något grönt på mig. 

2. Jag åt flingor till frukost.

3. Jag har tvättat håret.

4. Jag har fått fler än 3 sms.

5. Jag har haft ont någonstans.

Räkna ihop!

Varje JA=10 poäng

0 poäng= Flörtchans! Håll utkik efter hemliga lappar, sms eller ögonkast från någon som är kär i dig!

10 poäng= Äckelvarning! Se upp för att hitta en gröngul snorbobba i maten, trampa i en klick hunddiarré eller svälja en liten insekt.

20 poäng= Otur! Du kommer att snubbla på något, tappa ut ett glas mjölk eller råka sätta dig på någons glasögon.

30 poäng= Bråk! Risken är stor att du kommer att få skäll av en förälder för att du inte städat rummet eller inte lagt tvätten i smutskorgen eller bara för att du är så sur rent allmänt.

40 poäng= Trist! Du tvingas hälsa på en tråkig släkting, hjälpa till med städningen eller få chockmycket läxor.

40 poäng= Noll koll! Du kommer att glömma vad någon heter, att mata ditt husdjur eller att ha med något viktigt till skolan!


Det här testet tror jag garanterat kommer stämma! Eller inte...

Nu ska jag snart titta på Melodifestivalen! Jippie...

Kram H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaviarochkladdkaka - 27 april 2010 15:35


Hejsan hoppsan! Idag har vi (H&L) gjort en koja! Det är en massa kuddar och sånt inuti! Den är supermysig!     FIN VA?! Man ser kanske inte jättebra eftersom det är en webb-kamera bild!   KRAM L och H ...

Av kaviarochkladdkaka - 25 april 2010 19:52


Hellu! Igår sov vi över med våran kompis i Arild :D<3 Hon och H hade gjort en tårta till migggg! :D NAWWW vad gulligt! Haha! Jag fyller nämnligen år i morgon! då blir jag en äkta FJORTIS, eller inte... Idag så ska vi sova över hos L, för vi har de...

Av kaviarochkladdkaka - 20 april 2010 17:20

Hejhopp! Här kommer ett efterlängtat foto på oss två! (NOT!)   . .   . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . ...

Av kaviarochkladdkaka - 13 april 2010 21:57

Det var typ tuuuuusen år sen, nejmen nästan haha ;) Sorry för seeg uppdatering!! Men både jag och H har en NO-inlämningsuppgift (som jag borde hålla på med nu... jag har faktiskt jobbat sen 19.30 så jag har en paus!) om tha SPACE! haha, den ska var...

Av kaviarochkladdkaka - 2 april 2010 21:50

Haha, lite skumm rubrik! ;) Men min kompis som jag är med ville bli kallad Hurtbullen! Så ja, nu får han det! ;D haha Nu ska vi kolla på "Gladiator" och hela kvällen har vi lyssnat på Fireflies med Owl city :D Hurtbullen ville lära sig den utantill...

Presentation


Detta är vi!
Det är H till vänster och L till höger!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards