kaviarochkladdkaka

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

TJAAAAAA!!!!

Av kaviarochkladdkaka - 20 april 2010 17:20

Hejhopp! Här kommer ett efterlängtat foto på oss två! (NOT!)

 

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


..


.

.

.

.


.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.


.

.

.

.



.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.


.

.


.

.

.

.


.

.

.


..



.

















































































































































NEj, vi skojjade bara! (SERIÖST?!) Surprise!

  

HÄR ÄR VI!

Ni kan ju gissa vem som är vem!

Ledtråd: H är den blonda!  Hmm, vem kan det vaaaaaaa?????


HEJHÅPP GUMMISNÅPP!


(P.S Vi är INTE fjortisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaviarochkladdkaka - 27 april 2010 15:35


Hejsan hoppsan! Idag har vi (H&L) gjort en koja! Det är en massa kuddar och sånt inuti! Den är supermysig!     FIN VA?! Man ser kanske inte jättebra eftersom det är en webb-kamera bild!   KRAM L och H ...

Av kaviarochkladdkaka - 25 april 2010 19:52


Hellu! Igår sov vi över med våran kompis i Arild :D<3 Hon och H hade gjort en tårta till migggg! :D NAWWW vad gulligt! Haha! Jag fyller nämnligen år i morgon! då blir jag en äkta FJORTIS, eller inte... Idag så ska vi sova över hos L, för vi har de...

Av kaviarochkladdkaka - 13 april 2010 21:57

Det var typ tuuuuusen år sen, nejmen nästan haha ;) Sorry för seeg uppdatering!! Men både jag och H har en NO-inlämningsuppgift (som jag borde hålla på med nu... jag har faktiskt jobbat sen 19.30 så jag har en paus!) om tha SPACE! haha, den ska var...

Av kaviarochkladdkaka - 2 april 2010 21:50

Haha, lite skumm rubrik! ;) Men min kompis som jag är med ville bli kallad Hurtbullen! Så ja, nu får han det! ;D haha Nu ska vi kolla på "Gladiator" och hela kvällen har vi lyssnat på Fireflies med Owl city :D Hurtbullen ville lära sig den utantill...

Av kaviarochkladdkaka - 1 april 2010 23:44

Hej hopp! Nu sitter jag här och chillar... Idag har jag tittat på Scary movie 3! Den är jättebra och om ni inte har sett så MÅSTE ni det. Den är lätt bäst av alla. Nu har vi påsklov! Jippie! Jag har varit med L i Stockholm och haft det mysigt! ...

Presentation


Detta är vi!
Det är H till vänster och L till höger!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards