kaviarochkladdkaka

Alla inlägg den 13 april 2010

Av kaviarochkladdkaka - 13 april 2010 21:57

Det var typ tuuuuusen år sen, nejmen nästan haha ;)

Sorry för seeg uppdatering!! Men både jag och H har en NO-inlämningsuppgift (som jag borde hålla på med nu... jag har faktiskt jobbat sen 19.30 så jag har en paus!) om tha SPACE! haha, den ska vara inne på torsdag (jag börjar få liite panik nu, haha)! Menmen, det blir nog bra!

Anyway så hade jag och H picknick idag, eftersom vi slutar vid tolv på tisdagar så blev det lunch, det gick väl, hmhm, sådär! HAHA! Vi skulle steka bacon och göra äggröra på ett stormkök. Det blev okej tillslut ;) haha..

Måste bara säga att H:s kaffe smakade apa! Verkligen inte gått, så när vi kom hem fick jag göra kaffe latte till oss och det var mysigt!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn! Haha ;)<3


Ska kanske in till stan på fredag med H, förhoppningsvis! :D

Kramkram från L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är vi!
Det är H till vänster och L till höger!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards